Sider

fredag den 30. august 2013

Dette er ikke en madblog...

Meeeeen.... Jeg synes nu alligevel at jeg vil dele en af mine livretter. Troels er en tur i københavn, så jeg er alene hjemme hele weekenden. Han er ikke så vild med rejer, og det er jeg, derfor må jeg udnytte det når han en sjælden gang i mellem ikke er hjemme. :-) 

Retten fandt jeg en gang i et fitliving, mener jeg, hvor jeg lavede den en enkelt gang. Så blev blandet væk, men med hjælp fra google fandt jeg den hos Alt For Damerne. Jeg bruger lidt flere rejer end der står. 

Det er måske ikke jordens mest fotogene ret, men her er et par billeder alligevel. 



Jeg kan nok ikke udelukke at der kommer nogle indlæg om mad her på bloggen, da det også er en af mine interesser, udover hækling. 

Men en weekend alene hjemme giver måske mulighed for massere af hækling. ;-)

//Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar