Sider

onsdag den 30. oktober 2013

Hæklet uglehue

Mens jeg var på ferie skrev en af mine veninder om jeg kunne hækle en uglehue til hendes søn og selvfølgelig ville jeg det. Jeg var selv stødt på huerne og opskriften forskelligesteder på nettet, så jeg synes bare det kunne være sjovt. 

Til huen har jeg brugt garn fra Lima. Der er rigtig mange fine farver at vælge imellem, men da det er til en lille dreng skulle den selvfølgelig være i blå farver. 


Jeg tror desværre huen er et nummer for lille, selvom jeg fulgte opskriften. Men så må jeg bare prøve igen.  


Hvis den er for lille og jeg skal lave en ny får jeg også mulighed for at rette lidt på, det ene øje fik jeg syet lidt skævt på. 



Opskriften har jeg fundet Her og jeg synes den er rigtig fin at hækle efter, dog tror jeg den er lidt lille.. 

// Marie

1 kommentar: