Sider

torsdag den 26. december 2013

Adventespakket

Jeg håber at i alle sammen har haft en god jul. Det har jeg. Den blev holdt i det nye hus sammen med min kæreste og min mor, så vi var ikke så mange. 1. Juledag var vi til julefrokost ved Troels forældre, og i dag skal vi ned til min far og hans familie. Det er nu hyggeligt sådan noget. :-) 

Jeg har kun vist de to af advents pakkerne til min veninde, så jeg synes da også i skal se de sidste. Den 3. Advents pakke var en bordskåner lavet i filt kugler fra Søstrene Grene. Det var godt nok meningen at den skulle have været firkantet, men sådan blev det ikke - da det ikke var til at opdrive flere filt kugler i denne farve (de er så kommet i butikkerne igen her i december). :-) 




Den ser godt nok lidt lille ud på dette billede, men den passer fint til en kasserolle. ;-) 

Fortsæt glædelig jul her fra. :-)

//Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar