Sider

søndag den 2. februar 2014

Så meget at lave og så lidt tid.

Det har været nøgle orderne i den seneste tid.. jeg har ikke haft så meget overkud når jeg kommer hjem som jeg plejer, fordi jeg er startet på mit nye arbejde. En helt masse nye indtryk, nye mennesker, nye systemer. :-) Men sådan er det jo nok. Men det har også betydet at det ikke er blevet til så meget hækling på det sidste. Når jeg er kommet hjem fra arbejde og gymnastik så har jeg bare ligget på sofaen og set tv. :-)

 
 
Men lidt er det blevet til. Blandt andet disse svampe, jeg har lavet for en af mine veninder. Opskriften er tusindfryds, men jeg har ændret lidt rundt omkring, så de ikke er blevet helt ens. Jeg har tidligere lavet nogen magen til, de skulle være rigtig gode til babyer, og holde om - har jeg hørt. ;-) 
 
//Marie 

2 kommentarer:

  1. Sådan er det vist bare at starte på nyt job. Jeg kan rigtig godt lide svampene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tror jeg også det. Det er ved 4,5 år siden jeg startede nyt job sidst, og man glemmer hurtigt hvor meget energi man egentligt skal bruge på det. :-)

      Mange tak. De er super nemme at lave. :-)

      Slet